Otázka č.1: Na klinice se střídá personál. Bude jiným lékařem moje zvíře ošetřeno stejně kvalitně?
Odpověď: Všichni lékaři vedou v naší databázi u každého zvířecího pacienta rozsáhlou lékařskou agendu.
Lékař, který pacienta jiný den ošetřuje, ví po přečtení zprávy z minulého dne vše o včerejším
stavu pacienta a o aplikované léčbě.
Otázka č.2: Moje zvíře si oblíbilo jen určitého lékař. Jak zjistím, kdy má službu?
Odpověď: Pokud preferujete určitého lékaře, stačí se pomocí odkazu "Rozpis" podívat na
přehlednou tabulku služeb a záhy zjistíte, kdo má kdy službu a podle toho se rozhodnout,
kdy přijít.
Otázka č.3: Můžu se na lékařský zákrok či prohlídku objednat?
Odpověď: Objednávání na prohlídku běžně neprovádíme, objednávání na chirurgické zákroky provádíme,
termín je možno si dohodnout dle vlastních možností (volný čas, doprava...) a dle aktuálního vytížení
personálu kliniky.
Otázka č.4: Proč nemáme on-line poradnu?
Odpověď: Při našem pracovním vytížení, při snaze podávat co nejkvalitnější péči, jsme se rozhodli
systém on-line poradny na webu nevyužít. Nebojíme se osobního kontaktu, dotazy Vám rádi zodpovíme v ordinaci.
Jsme přeci veterinární klinika a ne debatní webový kroužek:-)